Aktualno
Digital communications officer je nova pozicija, ki združuje:
1) ustvarjanje digitalnih tekstovnih vsebin, 2) upravljanje in vodenje profilov na družbenih omrežjih, 3) ustvarjanje in pošiljanje newslettra, 4) reportažno pokrivanje internih dogodkov in dogodkov za naročnike; je pozicija, ki združuje content, social, PR, in events aktivnosti. Izbrani kandidat/-ka lahko pričakuje podporo in vodstvo pri oblikovanju delovnega mesta. |
Digital Communications Officer (m/ž)
NALOGE
Vaše glavne naloge bodo:
Vaše odgovornosti (osnova za KPI-je):
SIMULACIJA 2022
Zjutraj finiširate članek na temo “Virtualni dogodki pojejo klasične konference za zajtrk” in ga posredujete v objavo strokovnim revijam. Potem pripravite krajšo variacijo in jo s Hootsuite (SMM app) umestite za objavo na družabnih omrežjih; za LinkedIn pripravite še skrajšano verzijo članka. Preverite, če so se današnje objave na Baltazar consulting in NewcompanyX družabnih profilih objavile, in kakšni so prvi odzivi. Sodelavce opomnite, naj delijo objave na svojih profilih. Producent vas pocuka za rokav, če mu lahko hitro pomagate pripraviti besedilo za krajši promo video. Po malici skočite v avto (ali na Zoom) in greste z ekipo trenerjev na strokovni timbilding naročnika, kjer naredite par fotk in naredite pripravite za LinkedIn članek, social objavice in novico za vključitev v newsletter. Popoldne za našega naročnike frizirate besedila za nov katalog izdelkov ter pri tem sodelujete z dizajnerko. Na poti domov razmišljate, kako boste jutri na zoom call-u navdušili organizatorja konference TomorrowsNow, da bi moral najeti vašega šefa za keynote speakerja. V ozadju pa ves čas metodično premišljujete, kako boste v 6-ih mesecih podvojili število sledilcev na družabnih omrežjih (in kdo vam bo pri tem pomagal).
Leto 2021 potrebujemo, da zgradimo vaše novo delovno mesto na ta nivo.
PRIČAKUJEMO:
Tehnična znanja in veščine:
Če ste iz zgornjega seznama naredili več kot pol kljukic, nadaljujte.
Človeške sposobnosti
PONUJAMO:
Izbrani/emu kandidatki/-u bo ponujen paket, ki vključuje:
Rok za prijavo: 3. 2. 2021
Vaše glavne naloge bodo:
- Content marketing – kreiranje in distribucija strokovnih vsebin (na teme razvoja kompetenc, digitalizacije, virtualizacije, novih poslovnih modelov, digitalne transformacije ipd.)
- Social media management – skrb za rast števila aktivnih sledilcev na naših Facebook in LinkedIn omrežjih
- LinkedIn upravljanje poslovnega osebnega profila – pomoč pri social sellingu direktorju
- Newsletter – rast števila naročnikov na novice + sestavljanje in pošiljanje
- Pisanje in urejanje strokovnih člankov (npr. za objavo v revijah MQ, HR&M, Manager ipd.)
- Stalno sledenje novostim iz čudovitega sveta digitalnega biznis komuniciranja
Vaše odgovornosti (osnova za KPI-je):
- Rast števila naročnikov na newsletter
- Rast števila sledilcev na družabnih omrežjih
- Marketinška podpora prodajnim kampanjam – generiranje leadov
- Ustvarjanje digitalnih pisnih vsebin v funkciji generiranja leadov in rasti sledilcev
- Komuniciranje podjetja javnostim prek digitalnih in klasičnih medijev (PR funkcija)
SIMULACIJA 2022
Zjutraj finiširate članek na temo “Virtualni dogodki pojejo klasične konference za zajtrk” in ga posredujete v objavo strokovnim revijam. Potem pripravite krajšo variacijo in jo s Hootsuite (SMM app) umestite za objavo na družabnih omrežjih; za LinkedIn pripravite še skrajšano verzijo članka. Preverite, če so se današnje objave na Baltazar consulting in NewcompanyX družabnih profilih objavile, in kakšni so prvi odzivi. Sodelavce opomnite, naj delijo objave na svojih profilih. Producent vas pocuka za rokav, če mu lahko hitro pomagate pripraviti besedilo za krajši promo video. Po malici skočite v avto (ali na Zoom) in greste z ekipo trenerjev na strokovni timbilding naročnika, kjer naredite par fotk in naredite pripravite za LinkedIn članek, social objavice in novico za vključitev v newsletter. Popoldne za našega naročnike frizirate besedila za nov katalog izdelkov ter pri tem sodelujete z dizajnerko. Na poti domov razmišljate, kako boste jutri na zoom call-u navdušili organizatorja konference TomorrowsNow, da bi moral najeti vašega šefa za keynote speakerja. V ozadju pa ves čas metodično premišljujete, kako boste v 6-ih mesecih podvojili število sledilcev na družabnih omrežjih (in kdo vam bo pri tem pomagal).
Leto 2021 potrebujemo, da zgradimo vaše novo delovno mesto na ta nivo.
PRIČAKUJEMO:
Tehnična znanja in veščine:
- Izobrazbo, ki vas bo pri delu podpirala (VI. stopnja+)
- Vsaj 3 leta izkušenj na podobnih delovnih mestih (marketing, PR, content, digital advertising)
- Vrhunsko slogovno obvladovanje pisnega sporočanja v slovenskem jeziku
- Nič manj vrhunsko obvladovanje angleškega jezika
- Izreden občutek za ustvarjanje eksaktnih vsebin za potrebe digitalnih kanalov
- Smisel za instructional design in pisno dokumentiranje
- Naravno veselje do objavljanja, komentiranja in klepetanja v družbenih medijih
- Usmerjenost h kupcu – razumete, da vse, kar delamo, delamo za naše naročnike
- Strukturirano razmišljanje
- Sposobnost hitrega usvajanja novih konceptov
- Poznavanje osnovnih management in HR konceptov
- Osnovne veščine digitalne fotografije, Canve (ali podobno), raznih marketinških softwareov kot npr. MailChimp ipd.
Če ste iz zgornjega seznama naredili več kot pol kljukic, nadaljujte.
Človeške sposobnosti
- Visok nivo energije
- Učinkovito delo pod (časovnim) pritiskom
- Razumevanje potreb naročnikov
- Kreativno in potrpežljivo timsko delo s sodelavci
- Želja po profesionalnem in osebnem razvoju
- Zdravo velik ego in dobra mera skromnosti
- Želja po soustvarjanju skupne zgodbe na dolgi rok
PONUJAMO:
Izbrani/emu kandidatki/-u bo ponujen paket, ki vključuje:
- Vznemirljivo delo v hitro rastoči skupini podjetij
- Strokovni razvoj
- Budget za izobraževanje
- Hibridno delo – kombinacija dela na daljavo, dela v pisarnah (Ljubljana in/ali Maribor), dela v prostorih naročnikov
- Delo za nedoločen čas (s poskusno dobo) s progresivnim časovnim angažmajem ali
- Možnost sodelovanja prek s.p.-ja
- Spodobno izhodiščno plačilo
- Stimulacijo za doseganje in preseganje KPI-jev
- Vključitev v socialne mreže poslovnih partnerjev
- What-you-see-is-what-you-get kolektiv
- Podporo pri osebnem razvoju
Rok za prijavo: 3. 2. 2021
O PODJETJU
Baltazar consulting je podjetje specializirano za managerski, komercialni in kadrovski razvoj malih podjetij in startupov v slovenskem prostoru. Naše glavne storitve so consulting za direktorje, razvoj kompetenc za vodje, razvoj digitalizacijskih orodij in poti, ter izvedba izobraževalnih dogodkov (delavnice, strokovni timbildingi, interaktivni seminarji).
Več od podjetju:
www.baltazar.si |
NewcompanyX je novoustanovljeno sestrsko podjetje, specialist za next-gen storitve managerskega razvoja organizacije na mednarodnem, regionalnem trgu. Glavna metodologija je game-based learning (na igri temelječe učenje), predvsem role play (an. igra vlog). Core storitev je t.i. discovery-based learning, kjer vodstvene ekipe odkrivajo, kaj je the next big thing za njihovo podjetje.
Več od podjetju:
www.newcompanyx.com
EPILOG:
Pozicija Digital communications officer pokriva tako Baltazar consulting, kot NewcompanyX. Vizija delovnega mesta je skrbeti za ožji krog povezanih podjetij, ki skupaj pomagajo naročnikom postati prodorni in uspešni.
Več od podjetju:
www.newcompanyx.com
EPILOG:
Pozicija Digital communications officer pokriva tako Baltazar consulting, kot NewcompanyX. Vizija delovnega mesta je skrbeti za ožji krog povezanih podjetij, ki skupaj pomagajo naročnikom postati prodorni in uspešni.
Oglas objavljen: 18.1.2021