Digitalni marketing > LinkedIn promocija

LinkedIn velja za družbeno omrežje, ki ima največ poslovnih uporabnikov.
Za LinkedIn nudimo naslednje agencijske storitve:
Za LinkedIn nudimo naslednje agencijske storitve:
- Profesionalna izdelava profila podjetja;
- Profesionalna izdelava profila direktorja in ključnih zaposlenih;
- Vsebinsko uredništvo;
- Iskanje tehničnih in vodstvenih kadrov;
- Druge storitve, ki jih najdete v LinkedIn Agency brošuri.
Za oglaševanje ga primarno uporabljamo, ko:
- Oglašujemo (predvsem B2B) produkte in storitve poslovnim mrežam;
- Iščemo nove poslovne partnerje ali preprodajalce;
- Poznamo trg in vemo koga targetirati;
- Želimo oglase servirati specifičnim uporabnikom;
- Omogoča nam CRM pristop do oglaševanja.
Prednosti:
Slabosti:
- Dosežemo lahko izjemno specifične uporabnike;
- Naše oglase bodo videli specifično tisti, ki so nam zanimivi za prodajo ali partnerstva;
- Nudi nam različne tipe oglasov - pristop prilagodimo glede na želje oglaševanja;
- Naše oglase v prvi vrsti vidijo ljudje, ki poslujejo ali iščejo zaposlitev;
- Oglašujemo lahko tudi odprta delovna mesta;
- Na LinkedInu se zadržujejo strokovnjaki, specialisti in tisti, ki imajo željo po profesionalnem razvoju.
Slabosti:
- Oglasi na LinkedInu veljajo za najdražje;
- Uporabniki so navadno manj odzivni (kot npr. na Facebooku);
- Učenje in optimizacija oglasov na LinkedInu je lahko drag proces.
Digitalni marketing > LinkedIn promocija