Digitalni marketing > Google in YouTube oglaševanje

Google in YouTube uporabljamo, ko želimo dosežit uporabnike, ki jih zanimajo specifične vsebine.
Oglasi se zakupijo na servisu Google Ads (bivši Google AdWords).
Za oglaševanje ju primarno uporabljamo, ko:
Oglasi se zakupijo na servisu Google Ads (bivši Google AdWords).
Za oglaševanje ju primarno uporabljamo, ko:
- želimo, da se ob iskanju specifičnih iskalnih nizov na Googlu izpiše naša spletna stran;
- se želimo pozicionirati kot konkurenčno podjetje v panogi;
- imamo konkretne pripravljene vsebine, ki jih želimo prikazati uporabnikom;
- iščemo problematiko naših kupcev in naročnikov ter naše produkte pozicioniramo kot rešitve;
- planiramo daljše ali obsežnejše oglaševalske kampanje.
Prednosti:
Slabosti:
- Naše oglase bo za isto ceno kliknilo (ne pa tudi videlo) največ ljudi;
- Naši oglasi dosežejo ljudi, ki iščejo specifične stvari;
- Sprotna optimizacija po specifičnih iskalnih nizih - prikazane dobimo iskalne nize - na podlagi teh lahko izvemo več o potrebah naših kupcev oz. naročnikov ter odstranimo nezaželene nize;
- Ker sta povezana z AdSense, lahko serviramo oglase tudi na relevantnih straneh, ki se financirajo z oglaševanjem (t.i. Google Display Network);
- Ko povežemo Google Ads z Google Analytics, lahko izvajamo remarketing - uporabnikom, ki so obiskovali našo spletno stran lahko serviramo oglase na Googlovih partnerskih omrežjih, povezanih z AdSense;
- S serviranjem oglasov sproti rastemo tudi na Google iskalni mreži (pojavimo se višje med zadetki), glede na iskalne nize, katerim oglašujemo.
Slabosti:
- Cena lahko hitro naraste ko zakupimo splošne iskalne nize (npr. "prodaja", "poceni pohištvo", in podobno);
- Začnemo vedno z iskalnimi nizi, ki jih optimiziramo glede na potrebe naših uporabnikov;
- Ogromno spletnih strani je postavljenih na način, da je remarketing težko delati, dokler obiskovalci ne sprejmejo piškotkov.
Digitalni marketing > Google in YouTube oglaševanje