Pretirano preterano
15. maj 2012
Tale post sem hotel napisati že pred meseci. Pa bi bil morda pozabil, če ne bi danes spet dobil tega SPAMa.
Spammerji so mi bili vedno odvečneži, ampak sem jim dal nekaj malega respecta za občasno atraktivnost/izvirnost subjectov v mailih. Da se jim še vedno da pošiljati take in podobne natege in nepotrebščine...
Subject maila, ki me je inspiriral za ta zapis, gre pa takole: CRAZY GIRLS GONE WILDER. Subject tistega maila takrat je šel menda celo CRAZY GIRLS GONE FUCKIN WILDER.
Dobro, razumem, tipi nekaj prodajajo. Ampak v tistih nežnih dneh spletnega biznisa, recimo 10 let nazaj, so taiste reči prodajali z bistveno manj pretiravanja. A subject recimo GIRLS GONE WILD ne bi bil čisto zadosti atraktiven? Do kam se da vse skupaj še preterati?
Nekaj časa sem še mlel razne možnosti še hujšega pretiravanja (če bi recimo jaz moral poslati ta spam ;)), potem pa sem se pomiril, ko sem se spomnil, da je svet okrogel. In ko preteramo čez vse meje, lahko pridemo samo naokrog, ker čez rob ne gre.
Če bo mail-spam ostal sopotnik sodobnih komunikacij, se že veselim dneva, ko bo v marketingu spet čisto dovolj, da v Zadevi piše GIRLS.
Tale post sem hotel napisati že pred meseci. Pa bi bil morda pozabil, če ne bi danes spet dobil tega SPAMa.
Spammerji so mi bili vedno odvečneži, ampak sem jim dal nekaj malega respecta za občasno atraktivnost/izvirnost subjectov v mailih. Da se jim še vedno da pošiljati take in podobne natege in nepotrebščine...
Subject maila, ki me je inspiriral za ta zapis, gre pa takole: CRAZY GIRLS GONE WILDER. Subject tistega maila takrat je šel menda celo CRAZY GIRLS GONE FUCKIN WILDER.
Dobro, razumem, tipi nekaj prodajajo. Ampak v tistih nežnih dneh spletnega biznisa, recimo 10 let nazaj, so taiste reči prodajali z bistveno manj pretiravanja. A subject recimo GIRLS GONE WILD ne bi bil čisto zadosti atraktiven? Do kam se da vse skupaj še preterati?
Nekaj časa sem še mlel razne možnosti še hujšega pretiravanja (če bi recimo jaz moral poslati ta spam ;)), potem pa sem se pomiril, ko sem se spomnil, da je svet okrogel. In ko preteramo čez vse meje, lahko pridemo samo naokrog, ker čez rob ne gre.
Če bo mail-spam ostal sopotnik sodobnih komunikacij, se že veselim dneva, ko bo v marketingu spet čisto dovolj, da v Zadevi piše GIRLS.