8 znakov, da so vaši zaposleni nezadovoljni
Uspeh podjetja je neposredno povezan z zavzetostjo zaposlenih, ki jo razumemo kot skupek produktivnosti, kreativnosti in motiviranosti. Po Gallupovih raziskavah nezavzetost zaposlenih Ameriko stane od 450 do 550 milijard dolarjev letno. (vir)
Nezavzetost pa je posledica nezadovoljstva na delovnem mestu.
Ob padcu zadovoljstva zaposlenih se začnejo pojavljati težave: malomarnost, padec produktivnosti, oškodovana podoba blagovne znamke in posledično padec dobička.
Zaposleni svoje nezadovoljstvo navadno skrivajo pred svojimi sodelavci in nadrejenimi. Kako jih torej prepoznamo? Pomagamo si lahko z naslednjimi znaki:
Nezavzetost pa je posledica nezadovoljstva na delovnem mestu.
Ob padcu zadovoljstva zaposlenih se začnejo pojavljati težave: malomarnost, padec produktivnosti, oškodovana podoba blagovne znamke in posledično padec dobička.
Zaposleni svoje nezadovoljstvo navadno skrivajo pred svojimi sodelavci in nadrejenimi. Kako jih torej prepoznamo? Pomagamo si lahko z naslednjimi znaki:

1. V službo prihajajo kasneje in odhajajo prej
Eden izmed najpogostejših znakov je ta, da se nezadovoljni zaposleni izogibajo delu. Zadovoljni radi pridejo na delovno mesto, saj verjamejo, da je delo, ki ga opravljajo, dobro. Nezadovoljni zaposleni pa se delovnemu mestu izogibajo, saj se na njem ne počutijo dobro. Če opazite, da nekdo na delo pogosto prihaja kasneje in odhaja predčasno, hitro ukrepajte.
Eden izmed najpogostejših znakov je ta, da se nezadovoljni zaposleni izogibajo delu. Zadovoljni radi pridejo na delovno mesto, saj verjamejo, da je delo, ki ga opravljajo, dobro. Nezadovoljni zaposleni pa se delovnemu mestu izogibajo, saj se na njem ne počutijo dobro. Če opazite, da nekdo na delo pogosto prihaja kasneje in odhaja predčasno, hitro ukrepajte.

2. Izogibajo se druženju izven pisarne
Ko so zaposleni s svojim delom zadovoljni, radi dodaten čas namenijo temu, da bolje spoznajo kolektiv. Nezadovoljni zaposleni pa k druženju niso nagnjeni in se internih dogodkov raje izogibajo, saj jim druženje s kolektivom ne predstavlja prioritete.
Ko so zaposleni s svojim delom zadovoljni, radi dodaten čas namenijo temu, da bolje spoznajo kolektiv. Nezadovoljni zaposleni pa k druženju niso nagnjeni in se internih dogodkov raje izogibajo, saj jim druženje s kolektivom ne predstavlja prioritete.

3. Na delovnem mestu se držijo zase
Sodelavci so najmočnejši faktor, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenih. Zadovoljni zaposleni se navadno pogovarjajo o delu in svojih vsakdanih. Če opazimo, da je zaposleni postal tih ali pa se oddaljil od ekipe, se nam mora prižgati alarm.
Sodelavci so najmočnejši faktor, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenih. Zadovoljni zaposleni se navadno pogovarjajo o delu in svojih vsakdanih. Če opazimo, da je zaposleni postal tih ali pa se oddaljil od ekipe, se nam mora prižgati alarm.

4. Ne prispevajo k razmišljanju
Zaposleni, ki cenijo delo in kolektiv, radi razmišljajo o možnostih za izboljšave. Od njih lahko pričakujemo, da nam povejo, kaj se da izboljšati. Nezadovoljni zaposleni k deljenju idej niso nagnjeni. Pogosto pa dvomijo v ideje drugih.
Zaposleni, ki cenijo delo in kolektiv, radi razmišljajo o možnostih za izboljšave. Od njih lahko pričakujemo, da nam povejo, kaj se da izboljšati. Nezadovoljni zaposleni k deljenju idej niso nagnjeni. Pogosto pa dvomijo v ideje drugih.

5. Pritoževati se začnejo drugi zaposleni
Ko so zaposleni zadovoljni, počnejo, kar od njihov pričakujemo. Navadno je njihovo delo dobro, s sodelavci imajo dober odnos in jim brez zadržkov priskočijo na pomoč. Če se začnejo zaposleni pritoževati nad istim sodelavcem, je to lahko znak, da ni zadovoljen. In zadnja stvar, ki si jo želimo je, da bi se nezadovoljstvo razširilo v celotni ekipi.
Ko so zaposleni zadovoljni, počnejo, kar od njihov pričakujemo. Navadno je njihovo delo dobro, s sodelavci imajo dober odnos in jim brez zadržkov priskočijo na pomoč. Če se začnejo zaposleni pritoževati nad istim sodelavcem, je to lahko znak, da ni zadovoljen. In zadnja stvar, ki si jo želimo je, da bi se nezadovoljstvo razširilo v celotni ekipi.

6. Pritoževati se začnejo stranke
Nezadovoljni zaposleni redko delajo vestno. Če smo imeli v preteklosti stranke, ki so bile zadovoljne, kar naenkrat pa se začnejo pritoževati nad kakovostjo dela, je to verjetno posledica nevestnega dela, ki nastane kot produkt nezadovoljstva.
Nezadovoljni zaposleni redko delajo vestno. Če smo imeli v preteklosti stranke, ki so bile zadovoljne, kar naenkrat pa se začnejo pritoževati nad kakovostjo dela, je to verjetno posledica nevestnega dela, ki nastane kot produkt nezadovoljstva.

7. Njihova profesionalnost pade
Nezadovoljstvo zaposlenih se pogosto vidi v padcu profesionalnosti na delovnem mestu – njihov odnos do drugih se poslabša, na delovno mesto prihajajo malomarno oblečeni, pogosto se na pravila v podjetju požvižgajo.
Nezadovoljstvo zaposlenih se pogosto vidi v padcu profesionalnosti na delovnem mestu – njihov odnos do drugih se poslabša, na delovno mesto prihajajo malomarno oblečeni, pogosto se na pravila v podjetju požvižgajo.

8. Na delovnem mestu začnejo stagnirati
Nezadovoljstvo je pogosto povezano s stagnacijo na delovnem mestu. To pomeni, da tem zaposlenim trenutna stopnja znanja odgovarja in v dodaten razvoj sebe in podjetja ne vlagajo več energije. Ti zaposleni k razvoju podjetja ne bodo pripomogli.
Nezadovoljstvo je pogosto povezano s stagnacijo na delovnem mestu. To pomeni, da tem zaposlenim trenutna stopnja znanja odgovarja in v dodaten razvoj sebe in podjetja ne vlagajo več energije. Ti zaposleni k razvoju podjetja ne bodo pripomogli.
Strošek zamenjave obstoječega zaposlenega je lahko zelo velik. Poleg finančne naložbe je v igri tudi čas iskanja novega kadra in skrb za efektivno uvajanje zaposlenega na delovno mesto ter v tekoče procese in prakse podjetja.
Ugotoviti, zakaj so naši zaposleni nezadovoljni, se nam splača – le tako lahko poskrbimo, da rastejo s podjetjem. Bodite pozorni, da nezadovoljnih sodelavcev ne pustite v tem stanju, saj se lahko v vašo pisarno nepričakovano oglasijo z odpovedjo.
Ste v svojem kolektivu opazili nezadovoljne sodelavce? Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali!
Ugotoviti, zakaj so naši zaposleni nezadovoljni, se nam splača – le tako lahko poskrbimo, da rastejo s podjetjem. Bodite pozorni, da nezadovoljnih sodelavcev ne pustite v tem stanju, saj se lahko v vašo pisarno nepričakovano oglasijo z odpovedjo.
Ste v svojem kolektivu opazili nezadovoljne sodelavce? Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali!