Digitalni marketing > Facebook in Instagram promocija

Facebook in Instagram imata daleč največje število uporabnikov.
Mesečno aktivnih uporabnikov je:
Na omrežjih izvajamo naslednje storitve:
Mesečno aktivnih uporabnikov je:
- na Facebooku: 2,603 milijarde (v aprilu 2020);
- na Instagramu: 1 milijarda (v juniju 2018).
Na omrežjih izvajamo naslednje storitve:
- Vzpostavitev atraktivnih profilov;
- Vzpostavitev naprednih poslovnih profilov;
- Vsebinsko uredništvo;
- Oglaševanje, oglaševalske kampanje in remarketing kampanje.
Za oglaševanje ju primarno uporabljamo, ko:
- Oglašujemo (predvsem B2C) produkte in storitve, za katere vemo, da jih naši uporabniki oz. kupci potrebujejo;
- Želimo uporabnike informirati o naših (novih ali prenovljenih) produktih in storitvah;
- Testiramo trg za povpraševanja za nove produkte;
- Gradimo široko zavedanje in prepoznavnost naše blagovne znamke (branding).
Prednosti:
Slabosti:
Za celoten nabor naših agencijskih storitev uporabite Kanvas digitalnega marketinga.
- Najceneje lahko dosežemo (prikažemo največ oglasov, kliki niso všteti) največje število potencialnih kupcev oz. uporabnikov;
- Naše oglase bo za isto ceno videlo največ ljudi;
- Najbolj uporabna sta, ko oglašujemo nekaj, kar je zanimivo za širšo javnost;
- Dodatek Facebook Pixel nam omogoča remarketing - tistim, ki kliknejo na naše oglase lahko serviramo drugačne oglase na omrežjih;
- Enostavno oglaševanje je hitro in učinkovito;
- Integriramo lahko Facebook in Instagram Shops.
Slabosti:
- Kljub temu, da lahko dosežemo ogromno ljudi, je odziv (kliki) navadno slabši;
- Če hočemo oglaševati učinkovito, moramo vzpostaviti Facebook for Business;
- Pogosto ne moremo oglaševati točnim ciljnim skupinam - navadno z oglasi ciljamo na širše skupine, znotraj katerih so tudi naše ciljne skupine.
Za celoten nabor naših agencijskih storitev uporabite Kanvas digitalnega marketinga.
Digitalni marketing > Facebook in Instagram promocija