Marketing v prvi vrsti skrbi za to, da imajo tržniki manj dela oz. da klice kupcev dobijo kar sami. Pri Baltazarju veliko časa namenimo sledenju spletnih trendov in novosti. Ponujamo različne agencijske marketinške storitve, s katerimi najlažje dosežemo vaša ciljna občinstva in potrebe. Pomagamo pa si radi z:
Tem ciljem pa sledimo preko različnih družbenih omrežij. V grobem ločimo tudi 2 pristopa k objavam - plačljivo in organsko. Organsko je tisto, kar lahko naredimo, brez da bi rabili plačati omrežju kavcijo na sponzorstvo. Storitve, ki zahtevajo plačilo omrežju, imajo v svojem okvirčku ikonco kovancev. Kakšne opcijo ponujajo posamezna omrežja, pa si lahko pregledamo spodaj.
LinkedIn je družbeno omrežje, kjer se zadržujejo profesionalci iz raznih strok. Temelji na mreženju, deljenju izkušenj v stroki in vzpostavljanju novih poslovnih poti.
InMail: je način direktne vzpostavitve stika, kjer uporabniki omrežja dobijo sporočilo v klepetalniku. Način komunikacije je idealen za pridobivanje leadov tako za prodajo kot za iskanje novih kadrov. Objava prostega delovnega mesta: LinkedIn omogoča objavo prostih delovnih mest, ki jih lahko prilagodimo željenim kompetencam, ki jih pri zaposlenih iščemo. Prosto delovno mesto se bo vsem, ki željenim parametrom ustrezajo, začelo prikazovati in bodo o primernem delovnem mestu dobili obvestilo. Pisanje člankov: LinkedIn svoje objave loči od člankov. Slednji so namenjeni vzpostavljanju prezence, pridobivanja zaupanja s strani partnerjev in potencialnih kupcev oz. naročnikov. |
"Ste vedeli, da LinkedIn naredi več kot 50% prometa, ki pride iz naslova vseh družbenih omrežij?"
|
LinkedIn imamo za eno izmed naših močnih točk v digitalnem svetu, zato imamo tudi brošuro, kjer ponujamo agencijske storitve, fokusirane na specifične potrebe podjetja. Vabljeni na ogled naše brošure LinkedIn Manager.
|
Facebook je družbeno omrežje, ki je namenjeno predvsem širjenju tekstovnih informacij in lažjih razvedril. Za večino primerov velja kot najbolj efektivno orodje za promocijo in marketing.
Sponzorirane objave in oglasi: se nam prikažejo kot vsaka četrta do šesta objava, glede na našo uporabo omrežja. Oglasi se kopičijo na desni strani vsebin, konstantno pa jih lovimo s kotičkom našega ušesa.
Vzpostavitev profila: Najlažji način, da si na družbenem omrežju ustvarimo prezenco, je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil.
Posodobitve sekcij profila: gre za pasivno podajanje informacij o produktih, storitvah in novih delovnih mestih, kjer uporabnikom omogočimo, da si ogledajo naše ponudbe in se podjetju javijo sami.
Sponzorirane objave in oglasi: se nam prikažejo kot vsaka četrta do šesta objava, glede na našo uporabo omrežja. Oglasi se kopičijo na desni strani vsebin, konstantno pa jih lovimo s kotičkom našega ušesa.
Vzpostavitev profila: Najlažji način, da si na družbenem omrežju ustvarimo prezenco, je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil.
Posodobitve sekcij profila: gre za pasivno podajanje informacij o produktih, storitvah in novih delovnih mestih, kjer uporabnikom omogočimo, da si ogledajo naše ponudbe in se podjetju javijo sami.
Instagram velja za družbeno omrežje, ki deluje predvsem vizualno. Kljub temu, da je navidezno najmanj efektiven za širjenje obsežnih informacij, nam omogoča izjemno efektivnost pri brandingu in grajenju znamke, produkta ali storitve.
Sponzorirane zgodbe: so tiste zgodbe, ki se nam pojavijo na vrhu strani, medtem ko gledamo fotke profilov, katerim sledimo, ki izginejo po 24-ih urah. Gre za najbolj efektiven pristop do širjenja informacij zainteresiranim občinstvom.
Sponzorirane objave: so objave, ki se nam pokažejo med vsebinami, ko se pomikamo po vsebinah dol. So najbolj primerne za podajanje informacij in vodenje občinstev iz omrežja na druge strani.
Vzpostavitev profila: Najlažji način, da si na družbenem omrežju ustvarimo prezenco, je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil, ki daje uporabnikom vedeti, kakšne vsebine lahko od nas pričakujejo.
Sponzorirane zgodbe: so tiste zgodbe, ki se nam pojavijo na vrhu strani, medtem ko gledamo fotke profilov, katerim sledimo, ki izginejo po 24-ih urah. Gre za najbolj efektiven pristop do širjenja informacij zainteresiranim občinstvom.
Sponzorirane objave: so objave, ki se nam pokažejo med vsebinami, ko se pomikamo po vsebinah dol. So najbolj primerne za podajanje informacij in vodenje občinstev iz omrežja na druge strani.
Vzpostavitev profila: Najlažji način, da si na družbenem omrežju ustvarimo prezenco, je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil, ki daje uporabnikom vedeti, kakšne vsebine lahko od nas pričakujejo.
YouTube je družbeno omrežje, ki v ospredje postavlja avdio-vizualne vsebine oz. videe.
Pasica v videu: je tista manjša pasica, ki se prikaže med gledanjem videa, ne da bi ga ustavila oz. prekinila.
Video oglas: je tisti video, ki gledani video prekine in gledalcu omogoča prekinitev ogleda šele po 6h sekunah oz. mu ob dolžini pod 10 sekund onemogoča preskočitev videa.
Oglas nad predlaganimi videi: je oglasni kvadratek, ki se pojavi nad predlaganimi videi.
Pasica v videu: je tista manjša pasica, ki se prikaže med gledanjem videa, ne da bi ga ustavila oz. prekinila.
Video oglas: je tisti video, ki gledani video prekine in gledalcu omogoča prekinitev ogleda šele po 6h sekunah oz. mu ob dolžini pod 10 sekund onemogoča preskočitev videa.
Oglas nad predlaganimi videi: je oglasni kvadratek, ki se pojavi nad predlaganimi videi.
Kreativno tekstopisje je znanje o tem, kakšne tekste različna občinstva najraje berejo.
Pisanje bloga: je storitev, ki skrbi za ustvarjanje vsebin za uporabo na družbenih omrežjih. Skrb za ustvarjanje vsebin je eden izmed najbolj efektivnih načinov za grajenje zaupanja s strani občinstva.
PR / Sporočila medijem: je klasičen način promocije, kjer pišemo različnim aktualnim medijem. Članek poskušamo zapakirati kot informativnega, ki bi ga mediji radi delili, v kolikor pa to ne gre, premislimo, če je investicija za promocijsko objavo vredna, glede na odziv, ki ga zaradi objave dobimo.
Temeljni teksti: so teksti, ki sestavljajo vaše vsebine. Gre za tekste, ki sestavljajo slogane, način stila pisanja in sestavljajo celostno podobo vašega podjetja.
Pisanje bloga: je storitev, ki skrbi za ustvarjanje vsebin za uporabo na družbenih omrežjih. Skrb za ustvarjanje vsebin je eden izmed najbolj efektivnih načinov za grajenje zaupanja s strani občinstva.
PR / Sporočila medijem: je klasičen način promocije, kjer pišemo različnim aktualnim medijem. Članek poskušamo zapakirati kot informativnega, ki bi ga mediji radi delili, v kolikor pa to ne gre, premislimo, če je investicija za promocijsko objavo vredna, glede na odziv, ki ga zaradi objave dobimo.
Temeljni teksti: so teksti, ki sestavljajo vaše vsebine. Gre za tekste, ki sestavljajo slogane, način stila pisanja in sestavljajo celostno podobo vašega podjetja.
PonudbaPokličite za prvi, informativni sestanek, da ugotovimo kako lahko marketing pomaga vam. V roku dobre ure boste vedeli, kako vam lahko z marketingom pomagamo mi. |
|