Poročilo joge (prodajnega) komuniciranja - Merkur
V sodelovanju z Združenjem delodajalcev Slovenije (ZDS) smo organizirali delavnico prodajnega komuniciranja za predstavnike delavcev Merkurja. Sprva je struktura delavnice zgledala kot trening prodaje z dodatkom znanja o komuniciranju z managementom. Udeleženci pa so večji interes izkazali za dodatek – torej komunikacijo z managementom – zato smo delavnico prilagodili temu.
Pred in po treningu smo udeležence prosili, da izpolnijo anketo, kjer so ocenili svoja prepričanja in sposobnosti vezana na prodajo ter komunikacijo.
Prepričanja smo merili tako, da so udeleženci označili trditve, ki zanje držijo. Sposobnosti so udeleženci ocenjevali tako, da so trditve označili z oceno od 1 do 5. Pri analizi smo upoštevali 1-ke kot 0%, 5-ke pa kot 100%.
Z delavnico smo dosegli slednje:
Pred in po treningu smo udeležence prosili, da izpolnijo anketo, kjer so ocenili svoja prepričanja in sposobnosti vezana na prodajo ter komunikacijo.
Prepričanja smo merili tako, da so udeleženci označili trditve, ki zanje držijo. Sposobnosti so udeleženci ocenjevali tako, da so trditve označili z oceno od 1 do 5. Pri analizi smo upoštevali 1-ke kot 0%, 5-ke pa kot 100%.
Z delavnico smo dosegli slednje:
- Po delavnici je prepričanje, da prodaja predstavlja biznis, v smislu, da dober prodajalec vedno proda, naraslo za 18,2%.
- Udeleženci so po zaključeni delavnici v povprečju za 32,7% bolje razumeli razmišljanje managementa.
- Razumevanje managementovih prioritizacij potreb se je dvignilo za 18,1%.
- Udeleženci so se počutili za 20% bolj sposobni, da managementu znajo predstaviti ideje na način, da jih management razume in upošteva.
- Trditev “management včasih od mene zahteva stvari, ki se mi zdijo nesmiselne” je v povprečju padla za 12,7%.
- Po zaključeni delavnici je trditev “z managementom sem v dobrih odnosih” priodbila za 16,4% večje strinjanje.