Marketinške persone
Persone so fiktivni liki, ki jih uporabljamo kot poosebitve lastnosti naših različnih skupin kupcev. Navadno jih prepoznamo in določimo glede na izkušnje in podatke, ki jih imamo.
Uporaba person omogoča podjetjem, da razumejo in ustvarijo načine, kako stranke pridejo v stik in komunicirajo z našim podjetjem. Preveč abstraktno? Poglejmo si - Primer
Recimo da smo imamo podjetje, ki je specializirana trgovina (tudi on-line trgovina) za računalništvo oz. računalniške igre. Prodajamo vse živo: super-hitre igričarske računalnike, igralne konzole, volane, posebna ohišja, gamerske miške - ni da ni. Naša marketinška persona je torej igričar! Drži? Da in ne. Persone bi morali definirati takole:
Vsako persono seveda želimo bolje razumeti oz. jo opisati z več podrobnostmi (glejte primer spodaj). Tako definirane persone uporabljamo kot filtre, praktične pripomočke pri načrtovanju prodajnih in oglaševalskih kampanjah, in še marsičem (glejte primer čisto spodaj). Persone torej uporabljamo zato, da
Navodila - kako uporabljamo persone?
Zgoraj opisanih 7 točk bo naš prvi korak pri uporabi marketinških person. Če boste ugotovili, da so persone za vašo prodajo in marketing uporabno, se priporočamo za posvet o napredni rabi person. Primer persone trgovine z računalniškimi igrami:
Dejanski primer uporabe ustvarjene persone pri diskusiji v podjetju Baltazar consulting: A: "S takšnimi objavami na Facebooku bomo navdušili Koordinatorje, ampak Vodje jih pa ne bodo razumeli, ker so nekoliko starejša generacijo." B: "Kaj naj naredimo? Poenostavimo jezik objave, da bo bolj primeren? A: "Ja, pa te angleške privzete besede odstrani." B: "Kaj pa za Instagram?" A: "Ja, na Instagramu pa Vodij ni, torej odpade." Vidite lahko, kako je uporaba person pomagala presoditi primernost objave za skupino kupcev (vodje) glede na kanal komuniciranja. Veliko uspehov pri uporabi marketinških person! |
Ponudba: MARKETING COACHING Marketinško usposabljanje in nadgrajevanje znanja v živo - na vaših konkretnih primerih. Malo teorije, veliko prakse! Coaching vsebuje: - Usklajevanje ciljev marketinga s cilji podjetja - Marketinški know-how, ki ga nadgrajujemo s prakso - Študije relevantnih primerov. Cilji coachinga so: - Usposobiti vašo interno ekipo (ali posameznika) za bolj profesionalno delo v marketingu - Marketinška ekipa s svojim delom samostojno sledi potrebam podjetja - Marketinška ekipa samoiniciativno podpira cilje drugih oddelkov. Kontakt: Tel: 040 321 838 e-mail: info@baltazar.si |
Nazaj na znanje o marketingu.