Online in virtualni sejmi
Sejmi odpadajo že več kot eno leto. Pozitivno je, da ste prihranili več (deset)tisoč evrov. Slaba novica je, da ne srečujete svojih kupcev in ne spoznavate novih. Kakšna bo prihodnost sejmov? Nihče ne ve zagotovo. Vemo pa, da pogrešamo ključne prednosti, ki so nam jih omogočali le (dragi in naporni) branžni sejmi:
Za vse tiste, ki želite maksimalno izkoristiti priložnosti, ki so na voljo (in minimalno jamrati za možnosti, ki niso), smo pripravili 3 + 1 ponudbe za online in virtualno izvedbo sejmov in B2B prodaje. Cilji naših ponudb so:
|
Ponudba
Pripravili smo 3 + 1 možnosti, kako vam lahko pomagamo bolj učinkovito in bolj uspešno izvajati online B2B prodajo in nadomestiti sejme.
Micro sejem iz pisarne
|
Dizajn in postavitev virtualne
|
2D in 3D virtualni sejem
|
Ponudba po meri
|
Načrtovanje B2B prodajnega dogodka/sejma
Storitve, ki jih za vas in z vami izvajamo pred/med/po dogodku:
- Posvet o tem, katera ponudba bi bila za vas najbolj primerna
- Tehnična “proba” oz. generalke
- Delavnica veščin online prodajne komunikacije za vaše prodajnike
- Tehnična izvedba
- Opcijsko: izposoja in namestitev tehnične opreme (luči, kamere, mikrofoni ipd.)
- Postavitev 3D virtualnega sejma na izbrani programski opremi (SaaS)
- Coaching v živo – vašim prodajnikom med eno in drugo prodajnim sestankom damo feedback in napotke, kako biti bolj prepričljivi
Tehnika in zmožnosti
A: Kakšen sejem bi radi?
B: Ja, kakšen sejem pa imamo lahko? Kaj lahko sploh imamo od funkcionalnosti?
B: Ja, kakšen sejem pa imamo lahko? Kaj lahko sploh imamo od funkcionalnosti?
|
Produktni mikro videi
Postavitev Produktnega mini studia lahko poenostavimo (in pocenimo) s tem, da predčasno posnamemo do 10-sekundne videe, kjer pokažemo izbrane detajle vaših izdelkov. Te videe potem prodajniki uporabljajo med sejmom oz. komunikacijo s kupci, da si le-ti lahko bolje predstavljajo konkretne lastnosti vaših izdelkov. |
Promocija sejma
Če želite na svoj sejem pritegniti tudi nove (znane in neznane) kupce, vam lahko pomagamo s promocijo sejma v izbranih kanalih, s poudarkom na socialnih medijih (LinkedIn, Facebook, Twitter, Clubhouse, Instagram) in e-mail marketingu. |
Registracija udeležencev
Vse interesente in dejanske udeležence vašega sejma lahko pred vstopom na sejem registriramo. Pri tem zberemo podatke, ki jih boste zahtevali. S tem poskrbimo, da boste z obiskovalci tudi po sejmu lahko izvedli follow-up aktivnosti. |
Plačljiva udeležba
Je narava vašega sejemskega dogodka (ali samo del celotnega dogodka) taka, da bi navadno zahtevali plačilo vstopnice? To lahko uredimo online in nastavimo sistem za (plačljive) vstopnice na sejem. |
Več prodajnikov hkrati
Če želite maksimalno izkoristiti čas, lahko na vašem sejmu hkrati dela več prodajalcev, kjer vsak predstavlja svoj izdelke. Kupci se tako lahko odločijo na katero stojnico bodo šli gledat predstavitve izdelkov. |
Poprodajni materiali
Vaš dogodek in vaše prodajnike opremimo s poprodajnimi materiali, ki jih bodo delili z zainteresiranimi (leads in hot leads) kupci: katalogi, vzorci, letaki ipd. Izvedbene možnosti se prilagodijo materialom. |
Konferenčni dogodki
Bo vaš virtualni sejem več kot le predstavitev izdelkov? V sejmu vam lahko uredimo intervjuje z gosti, okroglo mizo, Vprašanja in odgovori – Q&A, ipd. Vaš virtualni sejem lahko postane tudi online konferenca. |
Interaktivni in zabavni elementi
Vašim obiskovalcem sejma lahko pripravimo animacijske elemente, kot so nagradne igre, kvizi, žrebanja, ankete, glasovanja ipd. Živahno dogajanje je tisto, kar na online dogodkih vsi najbolj pogrešamo! |
Žurka po sejmu
Sejem smo uspešno zaključili. Prodajniki so utrujeni, ampak zadovoljni. Promocijski materiali so razdeljeni. Čas je, da (potencialne) kupce in partnerje povabite na online zabavo. Pivo si sicer prinese vsak sam! |
3D virtualna izvedba
Posebne 3D sejemske platforme omogočajo, da vaš sejem prestavimo v 3D svet, kjer bodo vaši obiskovalci lahko sejem in vaše produkte spoznavali v virtualnem okolju. |
YouTube Live!
Bi želeli svoj sejem streamati na YouTube ali Facebook Live! in s tem doseči še več obiskovalcev? Nič lažjega. Live streaming za vaš online sejem uredimo brezplačno. |
IzkušnjeZ vašim laptopom in skypom se sicer nekaj da narediti, ampak zakaj ne bi naredili največ, kar se da – in kar je najbolj smiselno za vaše podjetje in produkte?
Ekipa sestrskih podjetij NewcompanyX in Baltazar consulting smo v letu 2020 izvedli več ko 110 online dogodkov v skupnem trajanju več kot 500 ur. Gotovo vam lahko pomagamo. |
EkipaZa vaš sejem poskrbi tehnično podkovana in izkušena online ekipa:
Več o naši ekipi si preberite na Ekipa. |
Galerija
Za boljšo predstavo, kakšne prodajne dogodke in sejme vam lahko pomagamo izvesti:
Naročilo
Naročilo vašega online sejma se začne tukaj!
Oddajte povpraševanje z obrazcem spodaj ali nas kontaktirajte na spodnji vizitki.
Oddajte povpraševanje z obrazcem spodaj ali nas kontaktirajte na spodnji vizitki.
Online dogodki in konference?
Našo ponudbo ne-sejemskih online in hibridnih dogodkov (npr. strokovni timbildingi, konference ipd.) si oglejte tu:
Online in Hibridni Dogodki
Ekipa sestrskih podjetij NewcompanyX in Baltazar consulting smo v letu 2020 izvedli več kot 110 online dogodkov v skupnem trajanju več kot 500 ur. Spoznajte našo tehnologijo, vsebino in razloge, zakaj so naši online dogodki "as good as live!" |