• Storitve
    • Consulting
    • Digitalna transformacija
    • Marketing >
      • Jagodke
    • Prodaja
    • HR >
      • Iskanje novih kadrov
      • Strokovni timbildingi
      • Uvajanje kadrov
      • Letni razvojni pogovori
    • Treningi
    • Coaching
  • Produkti
    • Imagine This
    • Digital Shift
    • LinkedIn Manager
    • Direktorjevi plonkci
  • Znanje
    • Okej, stručko
    • Koncentrat
    • Metodologija >
      • Izkustveno učenje
      • Stili učenja
      • Critical Pedagogy
      • SCCM
      • Agencija
    • Članki
    • Dogodki
    • Meme
  • O podjetju
    • Ekipa
    • DNK
    • Partnerji
  • Kontakt
BALTAZAR CONSULTING
  • Storitve
    • Consulting
    • Digitalna transformacija
    • Marketing >
      • Jagodke
    • Prodaja
    • HR >
      • Iskanje novih kadrov
      • Strokovni timbildingi
      • Uvajanje kadrov
      • Letni razvojni pogovori
    • Treningi
    • Coaching
  • Produkti
    • Imagine This
    • Digital Shift
    • LinkedIn Manager
    • Direktorjevi plonkci
  • Znanje
    • Okej, stručko
    • Koncentrat
    • Metodologija >
      • Izkustveno učenje
      • Stili učenja
      • Critical Pedagogy
      • SCCM
      • Agencija
    • Članki
    • Dogodki
    • Meme
  • O podjetju
    • Ekipa
    • DNK
    • Partnerji
  • Kontakt

LinkedIn Vodič

LinkedIn je profesionalno družbeno omrežje, namenjeno ustvarjanju novih stikov in poslovnih priložnosti. Začnemo lahko s statistikami, zaradi katerih ga vidimo kot omrežje, kjer časovna investicija upraviči izdatke :
  • 4/5 uporabnikov LinkedIn-a je na odločevalski poziciji;
  • LinkedInovo občinstvo ima 2-krat večjo kupno moč od povprečnih spletnih uporabnikov;
  • LinkedIn ima več kot 500 miljonov uporabnikov – kar 39 % izmed teh plačuje za LinkedIn premium – nadgradnjo profila;
  • kar 40 % uporabnikov LinkedIn obišče vsak dan.

LinkedIn je glavno B2B družbeno omrežje, saj uporabnikom omogoča, da se neposredno povežejo s profilom svojega podjetja. 

Pojavilo se je prepričanje, da je LinkedIn poln visokospecializiranih profesionalcev, ki na omrežju objavljajo vsebine za zaključene kroge poznanstev. Vendar se je zgodilo isto, kot se zgodi z vsakim omrežjem. Uporabniki smo ugotovili, da nam takšen pristop sploh ne pristoji. LinkedIn je v praksi privzel metaforo ogromne konference za druženje in mreženje.

Se nam LinkedIn splača?

Seveda! Na LinkedInu se zadržujejo predvsem tisti, ki so pripravljeni vzpostavljati nove poslovne stike. Na LinkedInu se zadržujejo profesionalci, ki iščejo nove karierne priložnosti. Na LinkedInu se zadržujejo freelancerji, ki jih mnogi radi najamejo kot cenejše alternative.

LinkedIn vodič je orodje, ki vas bo pripeljalo do učinkovite uporabe LinkedIna. Od vzpostavitve dobrih profilov, do navad uporabnikov, do dobrih praks. LinkedIn vodič vas vodi skozi uporabo dobrih praks in vam privarčuje do pol leta raziskovanja njegovih možnosti. 

Seveda pa vodič ni dober, če nima praktičnih nasvetov kako dobiti nove kadre in pospešiti prodajo. Ta vodič jih ima.
Prenesite si ga tukaj

Kako lahko začnemo?

Kot pri vsakem družbenem omrežju je ključno, da najprej vzpostavimo osnovno »higieno«, da bo naša uporaba omrežja lažja in bolj plodovita. Začetnikom priporočamo, da:
  • za profilno fotografijo nastavijo svojo profesionalno in aktualno fotografijo,
    • ta v povprečju poskrbi za 14-krat več ogledov profila in 36-krat več sporočil;
  • začnejo na omrežju pisati članke (an. Articles),
    • 45 % bralcev LinkedInovih člankov je na visokih pozicijah v podjetju (managerji, direktorji, podpredsedniki);
  • jasno zastavijo profil svojega podjetja in navedejo storitve, ki jih nudijo,
    • 80 % B2B leadov z družbenih omrežij generira LinkedIn.

​LinkedIn je še posebej privlačen, ker se na omrežju zadržujejo specializirani posamezniki, ki jih lahko zaposlimo v podjetju. Ima namreč zelo hvaležno statistiko glede svojih kadrov.
  • 40 % manjša verjetnost je, da bodo zaposleni preko LinkedIna odstopili z delovnega mesta v prvih 6h mesecih dela;
  • L'Orealu je v manj kot petih mesecih uspelo najti 90 visoko profilnih kandidatov, izmed katerih so jih zaposlili 5.

Najboljše pa je začeti s tem, da kar sami:
  • Vzpostavite svoj osebni profil in naložite lastno ozadje na profilu,
    • Ljudje si bistveno lažje zapomnimo obraze in jih asociiramo z delovnim mestom;
  • Vzpostavite profil podjetja,
    • Radi vidimo, da podjetje skrbi za svojo vizualno podobo. Dobra prisotnost na družbenih omrežjih daje obiskovalcem občutek odgovornosti in ustvarja dober prvi vtis;
  • Pridružite se LinkedInovim skupinam,
    • LinkedIn ponuja funkcijo interesnih skupin (LinkedIn groups), ki jih lahko uporabite za deljenje znanja in mreženje s konkurenco iz stroke;
  • Objavljajte vsebine, relevantne vaši stroki,
    • Tako si boste zagovili, da vaši sledilci vidijo, da ste dobri v svoji stroki in začnejo gojiti profesionalno zaupanje do vas in vaše blagovne znamke.

Praktični nasveti, o tem, kako to naredite dobro, so na voljo v vodiču.

LinkedIn vodič je orodje, ki vas bo pripeljalo do učinkovite uporabe LinkedIna. Od vzpostavitve dobrih profilov, do navad uporabnikov, do dobrih praks. LinkedIn vodič vas vodi skozi uporabo dobrih praks in vam privarčuje do pol leta raziskovanja njegovih možnosti. 

Seveda pa vodič ni dober, če nima praktičnih nasvetov kako dobiti nove kadre in pospešiti prodajo. Ta vodič jih ima.
Prenesite si ga tukaj

// Kontakt //
Baltazar pisarna
Parmova 51
1000 Ljubljana

Tel:
​040 321 838

​e-mail: info@baltazar.si
// Storitve ​//
Consulting
​Digitalna transformacija

Marketing
Prodaja
HR
Treningi
Coaching
// Produkti //
Imagine This
Digital Shift

LinkedIn manager
Direktorjevi plonkci
Idejni koncepti
// ​Znanje //
Koncentrat
Metodologija

Članki
Dogodki
Meme
// O podjetju //
Ekipa
DNK
Partnerji

    Prijavite se na naše mesečne epizode!

Prijava
S prijavo na Baltazarjeve epizode soglašate s ​​​pogoji uporabe.
Avtorji
  • Storitve
    • Consulting
    • Digitalna transformacija
    • Marketing >
      • Jagodke
    • Prodaja
    • HR >
      • Iskanje novih kadrov
      • Strokovni timbildingi
      • Uvajanje kadrov
      • Letni razvojni pogovori
    • Treningi
    • Coaching
  • Produkti
    • Imagine This
    • Digital Shift
    • LinkedIn Manager
    • Direktorjevi plonkci
  • Znanje
    • Okej, stručko
    • Koncentrat
    • Metodologija >
      • Izkustveno učenje
      • Stili učenja
      • Critical Pedagogy
      • SCCM
      • Agencija
    • Članki
    • Dogodki
    • Meme
  • O podjetju
    • Ekipa
    • DNK
    • Partnerji
  • Kontakt