• Home
  • Services
    • Gamification Jam
    • Gamification and game-design
    • Marketing >
      • Copywriting
      • Raziskave >
        • Marketinške raziskave
        • Prodajne raziskave
    • Sales engineering
    • HR development >
      • Playful team retreats >
        • Funambule
        • Body Playground
        • Choice in motion
      • In-company training >
        • Adhoc trening
    • Transformation of Organizational culture
  • Products
    • IMAGINE THIS book
    • LARP and edu-LARP
    • Digital shift
    • Serious games
    • edu-Games
  • Case studies
    • Primarius
    • Tripotnik
    • Skuhna
    • Voda
    • Vaše misli so naš kompas
    • eStitch Canvas
    • Topmoods
    • Labirint umetnosti
    • RPN
  • Blog
  • About us
    • Mission and values
    • Partners and projects
  • Contact us

Koliko lahko ljubi kupec?

10/5/2012

5 Comments

 

I. uvod


S sodelavcem Andrejem sva imela danes prezentacijo izobraževalnega programa 'Digitalni timi' pri naročniku, s katerim sicer že sodelujemo. Šla sva predstavit izdelan program, vrnila sva se z 'mi bi bolj customizirano in konkretno za naše izzive.' OK, razumljivo. Po prezentaciji si vzameva eno uro za povzetek. 

II. povzetka

Andrej vidi največje polje za izboljšavo prezentacije/programa v tem, da se še bolj jasno ubesedi: KAJ predstavljava, KAJ točno to je, KAKŠNI so učinki na naročnikovo situacijo tu&sedaj ipd. Strinjava se, da sva na vprašanje ZAKAJ dobro odgovorila.

Moj povzetek je, da sva predstavila samo toliko jasno, kolikor je naročnik bil pripravljen slišati. Poznato tisto: film ustvarita dva - režiser in gledalec. Zato v debati povežem, da smo tudi današnjo predstavitev ustvarili: midva in naročnik. In da kljub še bolj eksaktni ubeseditvi to ne bi vplivalo na odločitev. Pripravljen program gor ali dol, naročnik želi delat konkretno s projekti, ne z ground-up treningom, pa čeprav se strinja, da bi bilo čisto fino. V nekem drugem prostor-času.

III. v-situaciji

V tej debati zagledam še enkrat situacijo tam okoli mize, kjer sva prezentirala: Andrej ni bil zadovoljen z naročnikovim odzivom. Zato je kljub temu, da sva dobila naročilo, želel prodati izhodiščni namen: izdelan program. Bil je prepričan, da nama to ni uspelo, ker nisva uporabila zadosti jasnih besed. Zato je poizkusil še enkrat, tokrat tudi bolj vehementno, le da besede niso več imele takšne teže kot prvič. Pazi: prvič je povedal povsem suvereno, zdaj drugič pa ni našel boljših besed, čeprav je bil prepričan, da jih mora najti. Tudi v drugem poizkusu se naročnik ni navdušil. Vskočim, naredim povzetek in pripeljem iz prodaje v pogajanje v smislu 'prav, gremo pa na konkretne aplikacije'. 
Ampak Andrej še ni obupal :) Še tretjič je poizkusil razložiti, zakaj oni rabijo prav ta program in šele potem konkretne aktivnosti. Naročnik se strinja, da digitalno je prihodnost in da se dajmo lotiti kar konkretnih stvari. :D

IV. uvid

V povzetku sva ugotovila, da je Andrej želel ne le prodati izdelan program, ampak posredovati odnos - svoj "v internet in prihodnost zaljubljeni intelekt". To je bilo to navdušenje, to darilo, ki ga je želel podariti naročniku ob naročilu delavnic. In to je tisto darilo, ki ga je, morda nevede, naročnik ves čas zavračal z besedami 'ne zanima nas toliko teorija, mi rabimo delati na konkretnih izzivih.'
Zaradi nesprejetja ljubezni je Andrej racionaliziral, da naročnik ne razume koncepta (zaradi nejasne artikulacije).
Na koncu povzetka sva se strinjala, da dejansko lahko še bolj jasno ubesediva. Ampak če kupec nima odprtega prostora za ljubezen, ki se kot odnos podari z naročilom, potem je to dejstvo, ki ga prodajalec rabi predelati pri sebi in sprejeti, da bo to ljubezen dajal pač po kapljicah, takrat in toliko, kolikor bo kupec sposoben sprejemati. 
Violeta Bulc govori o absorpcijski sposobnosti tima za uvajanje inovacijske infrastrukture. Prav ta izraz lahko vpeljem v prodajo storitev, ki združujejo HRM in marketinške komponente.

Ker dober prodajalec prodaja tudi svoj odnos do objekta. Kot v zgodbi stričeve kitare, ki jo zapišem prihodnjič.

Blaž
5 Comments
Andrej
13/5/2012 06:21:49 am

to je res izhodišče za učenje (zame), problem pa se pojavi (spet zame) pri pojmovanju ljubezni do objekta ( po domače, ali lahko ljubimo stvari in pojme - objekte?). ampak ne v smislu ali ne ljubimo zgolj subjekt, ampak v smislu, kaj je z ljubeznijo, ki je v objektu samemu. Kaj je s t.i. commodity-fetishizmom, da smo sprejeli celo subjekt, kot commodity (prijatelj je tisto, kar omogoča monetizirati Obraznoknjigo).

Reply
Blaž
13/5/2012 01:15:32 pm

objekt tu je osebna storitev, ki jo izvede subjekt, torej gre za ljubezen do lastne kreacije v najbolj finem in porajajočem se smislu.

Reply
Andrej
15/5/2012 04:44:41 pm

Drži, človek naj bo, storitve naj nudi.

violeta
13/5/2012 02:46:06 pm

Opisala sta idealen primer, ko logika odpove... tega je v sodobnem svetu vse več.. celosten vpogled, razširitev polja opazovanja in razumevanje energetskega stanja klienta, bi logiki pomagala, da tudi ona razume nastalo situacijo... pri tem nam še dodatno pomaga razumevanje, da naključij ni, vse je le stvar perspektive (širine opazovanja)... slovenščina pa ima to vgrajeno že v svoj izvorni jezik Na-KLJUČ-je... vse se zgodi na ključ... ko je stopnja zavesti zrela, da sprejme NOVO... se veselim naslednjih besedil... Violeta

Reply
Andrej
15/5/2012 04:05:23 pm

Violeta, kaj točno imaš v mislih z energetskim stanjem nekoga?

Reply



Leave a Reply.

    Picture

    Author Blaž Branc

    Insights and real stories' transcripts on business communication, education, creativity and innovation. Ideas put to the test of critical thinking. Invitations to collaborate. Rising models and concepts. Contemplations on homo faber in modern organizations. 

    Newsletter

    We will send you max. 2 newsletter monthly with new and fresh content from the world of transforming organizational culture with the use of infinite play approach and game mechanics.
    We will never share your information with third parties.
    Follow @BlazBranc

    Categories

    All
    Biznis
    Božanstva
    Božanstva
    Games And Gamification
    Glasba
    Izobraževanja
    Izobraževanja
    Komunikacija
    Kreativnost
    Marketing
    Mars In Venera
    Prihodnost
    Prodaja
    Qi
    Telo
    Zabava
    Zeitgeist

    RSS Feed

    Archives

    August 2016
    May 2016
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    October 2014
    August 2014
    June 2014
    February 2014
    January 2014
    September 2013
    July 2013
    April 2013
    January 2013
    December 2012
    October 2012
    September 2012
    August 2012
    July 2012
    June 2012
    May 2012
    April 2012

Powered by
✕