Tale poslovna ideja je simple, koristna, trendi in primerna za vse tiste (mlade) ljudi, ki v CV-jih izpostavljajo, kako komunikativni so. Biznis ideja na kratko: "Usklajevalnica za prijatelje in izlete."
Resnična zgodba
Par tednov nazaj sem se navdušil, da bi šel za vikend na festival HISTeRIA. Pošljem mail parim frendom in se ponudim, da nas skoordiniram. Nazadnje smo bili v odpravi štirje odrasli z dvema avtomobiloma. Poslali smo si 10+ mailov, bili na telefonu vsaj enkrat na dan in še v četrtek je padla ideja, da še enkrat prespimo in se vse fix odločimo v petek do 12h. Svoje prijatelje imam rad, drugače bi se takšne komunikacije šel samo proti plačilu! :) E!
Oglas
.........................................................................................
SE ODPRAVLJATE NA DOPUST S PRIJATELJI? OJEJ...
Mi organiziramo vaš dopust, uskladimo pričakovanja vseh udeležencev, želje in zmožnosti, ob vsem tem pa najdemo še optimalno kombinacijo za minimalni CO2 izpust.
Poskrbimo za okolje in vaša prijateljstva!
.........................................................................................
Saj priznam, tale post ima hudomušne korenine. Ampak če imamo sprehajalce psov, poročne planerje in druge butične profesionalce, potem je že čas, da imamo še usklajevalce za izlete in dopuste.
Si kar predstavljam kakšno babjo družbo (5+), vse že po službah, ene že z otroci, kako se jim oddahne, ko se jim ni treba usklajevati do nezavesti in se po možnosti še skregati pred samim odhodom.
Fiksni stroški? Laptop+net+telefon. Delo od doma. Iz lokala.
Zaslužek? Na Jesenicah verjetno manjši kot v New Yorku. Ampak trendi govorijo ideji v prid: vedno več ljudi, vedno več komunikacijskih kanalov, ljudje imamo vedno bolj polne urnike, skratka vseh komunikacij je vedno več, prav tako možnosti.
Če kdo zasledi kakšno takšno storitev, naj mi prosim javi. Da vidim, koliko je preroka v meni ;)
Blaž
Update: 18. avgust 2012
Po intervjuju v Jutranjem zajtrku na Radiu antena 3. avgusta (poslušaj intervju tu), dodajam:
- delovno mesto / profesija dobi naziv: Koordinator za frende
- za razliko od turističnih agencij, Koordinator ne deluje po destinacijah, ampak je usmerjen v naročnika
.